درک علت نفروپاتی دیابتی
نوشته شده توسط : rshaole

درک علت نفروپاتی دیابتینفروپاتی دیابتی یک بیماری مزمن است، آن را اجازه نمی توسعه آهسته از همان ابتدا تحت کنترل، و سپس با هم به درک علت نفروپاتی دیابتی.

ویژگی های پاتولوژیک اصلی نفروپاتی دیابت پایه گلومرولی یکنواخت ضخامت غشاء و فرآیندهای غشایی، همراه با افزایش در ماتریکس خارج سلولی مزانژال گلومرولی، سلول های گلومرولی مزانژال و کپسول هیپرتروفی ندولر و افزایش نفوذپذیری بودند.

پاتوژنز عبارتند از:

① رژیم غذایی با پروتئین بالا بدتر نفروپاتی دیابتی: مصرف کربوهیدرات به دیابت محدود است، به طور عمده مواد غذایی از پروتئین بالا، محصولات تجزیه پروتئین و در نتیجه تجمع بیش از حد فسفر، مرکب توسط ضایعات پاتولوژیک DN.

② فشار خون بالا را تحت تاثیر قرار: بیماران مبتلا به دیابت به دلیل سوخت و ساز چربی، تصلب شرایین و بسیاری دلایل دیگر، تعداد زیادی از فشار خون بالا، تقریبا تمام این بیماران، میکروآلبومینوری، نشان می دهد آسیب کلیوی.

③ قند خون بالا: سطح بلند مدت و بیش از حد قند در خون، می تواند به افزایش نفوذپذیری مویرگی، از نشت پروتئین پلاسما، منجر به موجب آن آسیب غشای پایه مویرگی، آتروفی و ​​اسکلروز گلومرولی، بافت کلیوی.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی,علت ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: